Populära inlägg

söndag 22 januari 2012

Vilken tråkig och meningslös helg

Trots snön. Trots solskenet och trots att jag numera är med I-pad, så är det den mest värdelösa helgen på länge. Jag har nämligen inte möjlighet att glädjas åt varken det ena eller det andra för jag måste plugga och det är på grund av att vi fick allt material alldeles för sent.
Nästa vecka ska jag gå en kurs. Den omfattar 10 h självstudier samt 8 förtester, och jag fick allt i fredags eftersom det blivit någon administrativ miss, som företaget (inte vårt, utan det utbildningsansvariga) rådat över. Vi skulle fått det för tre veckor sedan. Korvstoppning brukar heller inte vara en rekommenderbar metod att läsa in sig på. Det vore kul att få godkänt på kursen i alla fall. Så denna helg är jag en sådan som alla älskar att ogilla, en gnällig jävel, som visserligen har en ganska tjusig vy utanför fönstret. Hade dock gärna sett skitväder ute istället, då kanske jag hade injicerats med en liiite högre grad av motivation. Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar