Populära inlägg

måndag 5 december 2011

Inte bara propparna i duschrummet som är felplacerade

Idag ömmade det på benet när jag bara trädde på strumpbyxorna. Det var galet ömt. När jag kom till jobbet började jag känna lite domningskänslor i benet och i hålfoten, lite lagom stickande och ömsom bedövande. Så kollade jag lite väl mycket på doktor google och blev illamående för mycket stämde. Jag ringde till slut till vårdcentralen som kallade in mig. Det kändes riktigt dumt eftersom jag har lite hypokondriska drag, men jag hade faktiskt en blodpropp. Snyggt, vad? Rödblått märke med en knöl innanför. Läckert, vad? Det är inte så illa i alla fall. Jag fick lite blodförtunnande så hoppas vi att det går över efter en vecka. Och, just det, det där färgade är blodkärl och små födelsemärken. Jag rakade benen i helgen, tror jag... Och vad bra, nu har jag lite perspektiv så nu blir mitt gnällande över proppskåpet i duschrummet (som vi ännu inte haft råd att åtgärda) lätt patetiskt. Benet är även en jävla felplacering!!


1 kommentar:

  1. Men aj aj aj!!! Krya på dig, vilken tur att du fick hjälp! Kram

    SvaraRadera