Populära inlägg

söndag 4 december 2011

Sjuka mammor får sjukt roliga barn


"Harald! Jag som trodde vi var kompisar nu!"

Anton ropar frustrerat åt sin lillebror när han förstör hans tågbygge.

"Jag skulle vilja träffa den där tjejen någon gång. Hon ser så snäll ut. Jag gillar tjejer som ser ut så".

Anton om Marilyn Monroe.

"Jag kommer ihåg när Harald låg i din mage. Och kommer ihåg när jag låg i morfars mage"

Njaee, men så var det ju inte riktigt, vad...?


Hur roliga är de inte när de är fyra? Jag som är så sjukt rolig borde ju varit stå-uppare som barn. Fast sånt fanns ju inte på 80-talet.


Polare? Näha, inte idag, nä...

2 kommentarer:

  1. Hahahaaa! Var det roligaste jag läst på länge, speciellt inklusive din egen kommentar. Annorlunda Harald ser ut, märks att det var länge sen vi sågs. Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha! Japp, ibland har även jag lite självdistans. Eller inte alls... Kram

    SvaraRadera