Populära inlägg

torsdag 28 april 2011

Dagens outfit eller..?

Nej. Jag tänker faktiskt inte lägga ut Dagens outfit och hade heller inte kommit undan med det. Det gör nog ingen över30, förutom möjligtvis Rachel Zoe. Vem Rachel Zoe är? Bra, då läser du inte så mycket skräptidningar. 

Däremot är jag numera ägare av ett par Reebok Easytone (även om jag besparar mig att lägga ut dem som Dagens...)och jag undrar var de hållit hus hela mitt liv för de funkar faktiskt. Har träningsvärk efter att ha enbart provgått dem inomhus i två timmar, och nej, svetten stänkte inte så vi pratar inte självuppfyllande profetia.

Nu kan Anton nästan cykla helt själv. I förrgår skulle Daniel gå ut och cykla med honom. "Kul*", tänkte jag. Sedan går jag ut och upptäcker att de cyklar i backar och att Anton saknar hjälm.Jag springer ut och säger till, varpå Daniel blir så disträ att han släpper pinnen. Inte bra, men Anton cyklar faktiskt riktigt bra :). Fast jag är fortfarande sur för det där med hjälmen. Såhär ska det se ut! Förutom att morsan då har för liten kofta ;). Dagens självdistans.

2 kommentarer:

  1. Fniss!!! Du skriver roligt:-D Kul att ses idag, stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Åh har oxå köpt easytones, bra att de funkar!
    Stor kille som kan cykla själv snar, åren går snabbt!
    Kram

    SvaraRadera