Populära inlägg

onsdag 4 juli 2012

Alive and kickin'

Njaee, sparkar gör jag inte men jag lever. Men jag har haft ett lååångt uppehåll här. Har jag skjutit upp något länge så blir det bara ångestfyllt att ta tag i det. Så är det med t ex den gamla tråkiga tentan i externredovisning. Men att blogga är inte tråkigt, men mitt humör har varit tråkigt. Jag blev uppsagd (bland flera) på grund av arbetsbrist, och imorgon är min sista dag på jobbet.
Annars har det faktiskt inträffat roligheter som en semesterresa till Alicante med en av mina bästa vänner, jag har varit med Anton på sammanlagt 7 kalas bara under juli och blir så lycklig av att se honom så uppspelt som han blir när han bara öppnar inbjudningskortet. Sedan så har jag tagit mig till gymet, handlat en massa fint till mig eftersom jag var värd det när läkaren meddelade att jag inte hade någon farlig hudtumör. Ja... Men jag har bara sökt ett nytt jobb, för jag ska inte ta något bara för att det är ett jobb inom min arena. Och jag ska fundera på vad jag vill bli när jag blir stor. Allt har en mening. Men uppsärningen kunde kommit lite lägligare...

2 kommentarer:

  1. Kram på dig! Du ska se att det är som du säger - allt har en mening. Fast olägligt kan det ju vara såklart...

    SvaraRadera
  2. Japp, det känns lite som mammaledighet just nu, och det är ju mysigt, men tyvärr utan en ungen ens i magen. Kram

    SvaraRadera