Populära inlägg

lördag 14 juli 2012

Underbara Halmstad

Haft en jättehärlig helg hos föräldrarna och hunnut med en hel del, bland annat att äta sushi på Umai två gånger, träffa Kajsas lilla bebis, som Harald bara ville adoptera. Han kunde hursomhelst varken sluta krama honom eller sluta prata om att krama honom. Emma och jag hann även med en kväll på Zigges garage med våra femåringar. Dock skulle jag skippat glassen på torget till efterrätt för jag hann kräkas hela sex gånger igår kväll och få ut lite go och gul galla. Hann även idag med en två timmars promenad förbi Gessles hus då med Therese för lite uppdatering om den senaste veckan, samt lite strandhäng med barnen och föräldrarna, och så har det hunnits med lite lek vid nya playgrounden vid havet hos MaPa. En härlig helg! Inte bilder på allt, inte på spy-Sofie. Lägger istället till en fiin bild på mig. Passa på och njut; de växer varken på träd eller på hög i kameraminnen, men det där med Instagram var ett bra tips som jag fick av en kompis ;).
Killarna på världens bästa sushiställe, Umai. Vill helst inte äta sushi
någonannanstans efter två år där som återkommande stammis

Anton vid nya naturlekplatsen i Stenhuggeriet

Harald och Isak. "Harald krama Isak" har han sagt upprepade gånger. Det var nog en stor grej för honom att känna sig stor ;)


Killarna på stan, som varit med sina mammor på restaurang.
 De hade RÄTT kul.
Mer åt oss än med oss.

Lilla Bus på Zigges garage


Pappa pch Harald på väg till stranden

På väg till galej. Såhär såg jag ut till idag,
för idag åkte luggen av igen.
Jag ser yngre ut i lugg, så är det bara!


2 kommentarer:

  1. Åh det va ju jättefint, o jag håller med om Umai, vet inte hur jag ska kunna äta ngn annan sushi nu! Skit att det är så långt. Du har ju gjort jättefint med bilderna, Instagram är bra och det massa andra appar man kan fixa foto med o göra collage o sånt, det är så jag gör ;). Sötaste Harald som blev så kär i Isac, så mysigt :). Kram

    SvaraRadera
  2. Du får nog ta en lektion med mig över telefon, för på tjejhelgen i Sthlm har vi inte tid med bloggande och sånt;),
    Ja, de var så himla söta ihop, fast det är inte konstigt alls att han blev kär i Isac. Hur kan man låta bli? Har aldrig sett ett gladare barn. Jo, Harald var rätt glad som barn, det var väl därför han kände att de connectade så..
    Kramar

    SvaraRadera