Populära inlägg

söndag 29 juli 2012

Social katastrof

Vilken mysig vecka som har passerat så fort! Fantastiskt väder och underbart umgänge med gamla vänner och familj. Och det är ju så härligt bra i en mindre stad som Halmstad där allt finns! Man hinner med typ powerwalk på morgonen, krabbfiske med Kina och barn på förmiddagen, sushilunch på altanen och sedan trädgårdshäng på em med kompisar fr Sthlm och en liten ihopslängd grillkväll med ett annat gäng på stranden.
Mitt problem är att jag är lite störd periodare även där. Jag älskar att ha fullt upp och kan vara världens mest sociala människa hur länge som helst men efter en tid svämmar det liksom över. Jag har fått lite lite egentid och måste fylla på det kontot ett aning. Därför har jag bestämt mig för att inte åka med till Bohuslän imorgon. Sug på den! Men jag längtar efter en dag att gå ut och springa, rensa ogräs, söka jobb (eller inte, men jag måste!!) och skriva (eller inte, jag vill, men har ingen inspiration när jag har saknat egentid för mycket). Sedan kör jag upp till övriga gänget i Bohuslän! Men jag måste få vara lite själv imorgon. Och nej, jag kan inte vara lagom något. Aldrig kunnat, även om jag så skulle ha velat det... Godnattkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar