Populära inlägg

lördag 9 april 2011

På väg

Det finns en stad som alltid är extra magisk för mig och det är Stockholm. Det är där jag växte upp och det är en av de vackraste städer som finns. Nu är jag på väg dit. På väg till lite egentid, lite fest, lite kurs (jag vill ju bli klok också), lite shopping och till en massa fina vänner. Ska träffa Emma, Kajsa, Kristin, Jennie, Jenny, Sara, Cecilia, Anna och Maria hade jag tänkt. Mycket att hinna med men jag måste passa på och dessutom är det viktigt att hålla mig upptagen. Jag har nämligen aldrig varit ifrån Harald tidigare och troligtvis hinner han somna innan jag är tillbaka.
Men nu ska jag ha några underbara dagar borta. Eller hemma. Jag ska hem. Stockholm är någonstans alltid hemma för mig. Men jag är för blödig och nostalgisk för att titta på huset där vi bodde. Det skulle göra ont. Vi åkte dessutom precis förbi vårt hus i Floda med tåget. Jag tittade inte. Bara lite. På de nya husen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar