Populära inlägg

tisdag 5 april 2011

Tre bra, tre dåliga

Vi börjar med de bra.

1) En bil är äntligen såld, så nu har vi bara två och ser inte ut som miljöbovar och har lite små slantar
2) Har promenerat i tre kvart i det härliga regnet (ni såg rätt, jag gillar regn också) och kommit fram till viktiga, kloka beslut. Tänk att det ska krävas regn för det, alltså ;)!
3) Jag sov 1,5 h på dagen (händer aldrig oavsett hur lite jag sovit på natten)

Okej, nu kommer minuslistan:

1) Har sprängande huvudvärk över höger öga, i högra örat och i högra tinningen och vill kräkas. Migrän kanske orsakad av middagsluren?
2) Daniel lämnade Harald i soffan obevakad så han trillade och slog huvudet i soffbordet och sedan i golvet. Klantarsle, liksom!!
3) Farmor är sämre. Hon är den sista som är kvar. Jag tycker att vi ska växa, men inte bli gamla och dö. Jag gillar det inte. Jag ogillar att förlora människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar