Populära inlägg

onsdag 13 april 2011

Borta bra men hemma... nej, just det...

 Har haft några härliga men trötta dagar i Stockholm. Jag hann med att träffa hela sju vänner på fyra dagar och är tacksam för att Kristin stod ut med mig. Det blev utgång och sena kvällar både lördag och måndag, promenad och brunch på Djurgården på söndagen och kurs och middag och fest (som sagt) på måndag och kurs och hemgång på tisdag. Komminikatoinskursen var väl sådär, kan jag väl säga. Den var matnyttig men jag hade velat ha mycket snabbare tempo. Eller så var det ett lugnt tempo som jag skulle lära mig men jag fattar fortfarande inte det där systemet.

Bjuder på en toabild från Riche. Här kände vi oss någorlunda fräscha, jag var inte så fräsch sen. Synd att Bella blond inte ville ta kort på oss. Då hade vi varit urtjusiga. Hon hade kanske gjort det om hon fått vara med. Det tänkte jag inte på :).
Trodde att känslan "borta bra men hemma bäst" skulle infinna sig men det gör den inte för jag bor på en soptipp (och älskar Stockholm). Vi hoppas fortfarande på ersättning från de förra ägarna för i alla fall proppskåpet i duschrummet som hindrar oss att göra vid de nya våtutrymmena. "Cross my fingers" och till och med mina tår så lilltånageln brustit. Ajj! No more high heels for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar