Populära inlägg

torsdag 9 juni 2011

Dagens...

Dagens, alltså:

Roliga: en kompis till mig tyckte att det var dags för lite mys så hon tog med sig en kille hem som finns i hennes "emergency-black book". Snopet nog blev det inte så mysigt för den smått utseendefixerade karlen hade solat solarium helnäck för första gången. Synd där...

Tråkiga: att jag inte fick jobbet som
Jag sökte trots bra intervju.

Outfit: Jorå, den får vara med!! Svart långklänning och lila tygskor och allt fr H&M(bild uteblir)

Dagsform: Utmattad, järnbrist

Misslyckande: Att GI-dieta. Det gick friktionsfritt hela dagen som även var första dagen men totalsket sig när jag hittade en Marabou Schweizernöt undangömd (fast det kanske vore värre om det var kokt potatis ;))

Succé: Sålde en gammal Odd Molly-tunika på Tradera för hela 510 kr.

Vill: Att det här stället ska bli färdigt och beboeligt snart

Vill inte: Någonsin mer ha högre utgifter än inkomster. Köp aldrig hus och gå aldrig in i rättsliga processer, kära vänner

Längtan: Till USA, Stockholm, Halmstad, Floda, Norrbotten och till fjällen.

Barnaglädje: Min lilla som går och idag gick han fem steg

Barnakris: Är jag trött blir min äldstas hetsiga temperament påfrestande. Eller är det mitt som påverkar honom, tro?

Frukost: Hallon och blåbär och nötter i yoghurt (fantastiskt gott)

Lunch: Nutrilett

Middag: Linssoppa

Överraskning: Någon i Tyskland läser min blogg dagligen. Heja dig! Vem är du? Jag trodde inte jag kände någon som bodde där nu.

Icke-överraskning: Att mitt bloggande inte följer någon som helst röd tråd, men jag gillar ju olika vad gäller det mesta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar