Populära inlägg

söndag 12 juni 2011

La dolce vita

Vilken underbar helg!

Lekte med Antons vänner i fredags och avslutade dagen med räkor och krabba med smält smör på kvällen (min & Antons favorit), var på världens roligaste bröllopsfest igår som jag aldrig ville lämna trots att jag var chaufför och bland en massa fulla men fina och knappt kände några andra gäster. Mamma och Pappa som alltid är så snälla passade barnen. Idag var vi på ett supermysigt barnkalas i Kungsbacka hos en Lindas son.

Helgen fick lite trist slut. En stor tvätt slängdes in i maskinen och en äcklig gammal blöja slank med av någon oförklarlig anledning. Jag menar, när man tar av och byter på bebisar har man väl som rutin att kasta gamla blöjan i hinken? Den tvätten förstörde mer än vad den renade och kläderna var ju inte så fina. Aaaah, glamourös partypingla. That's me! Vem kunde tro För sex år sen att jag snart skulle stå och klippa kuponger, samla på Liberokoder för att få rabatt och auktionera ut mina märkeskläder på Tradera? Nä, men jag är riktigt glad över att livet ser ut så nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar