Populära inlägg

fredag 4 mars 2011

Magsjuk med astmabarn

Så var det dags för i år; m-sjukan! Har kräkts hela dagen i princip men även hunnit vara med barnen på vårdcentralen då förkylningsastma konstaterades. Så kom inte Daniel hem förrän 17. Så lite synd om mig är det eftersom hemmet även ser ut som en soptipp med alla flyttlådor och icke-fördugrenoverade rum. Men solen sken idag, hörni! Solen! Så imorn har jag bestämt mig för att böj frisk och gå ner till havet och möta våren. Tycker jag ni också ska ;). Sen har jag haft en fantastisk privatläkare hela dagen som har fått improvisera med leksakerna, typ med såg o kemibrillor för stackarn saknar läkar-toys.

Längtar förresten till att ha riktigt bredband förutom i telefonen så att jag hade kunnat granska inläggen och kanske t o m lägga in en och annan trevlig bild men jag och huset ser inte så trevliga ut just nu, so maybe it'smeant to be this way so far.

Godnatt önskar jag alla fina friska och sjuka.

3 kommentarer:

  1. Ush stackare :( Hoppas ni blir bättre snart! Väntar på bilder på nya huset!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch och fy. Hoppas ni mår bättre nu. Hade tänkt ringa dig och komma förbi och sagt hej igår, men så såg jag att ni var sjuka och då får man hålla sig borta:) Hoppas vi kan ses snart och glöm inte Kungsbacka-tjejers fika den 22 mars. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Kajsa; bilder kommer när det är fint här. Hantverkarna måste göra om badrummen så det där med likenles till soptipp var ingen överdrift:).
    Petra; är på benen igen. Du får jättegärna komma förbi. Som sagt, soptipp men jag kan bjuda på fika på altanen och Antons rum börjar ta sig. Ska bli jättemysigt med Kba-fika.
    Kram till er!

    SvaraRadera