Populära inlägg

torsdag 31 mars 2011

Söta Harald och snälla Mamma i Kitty-rosa

Han kan stå! I några få sekunder står han dessutom utan att hålla i sig. Lyckades dock inte fånga de sekunderna på bild se kanske var de väldigt korta. Men det är bedårande och han äans stolta min och våra berömmande ögon strålar ikapp.

Igår var jag på intervju för en chefstjänst. Spännande, men de som intervjuade mig återkom två gånger till hur "ung" jag var. Andra och sista gången skrattade jag och sa "tack". Det var ju kul att höra. Jag tror att det gick helt ok och kände mig nöjd efteråt. När jag satte mig i bilen på väg därifrån och trätt på mig pilotglajorna och den svarta skinnjackan igen kom jag på hur jag var klädd i övrigt. ROSA tröja såklart med söta pärlörhängen och håret i hästsvans. Tror fan att jag såg ung ut eller närmare snäll. Hahaha! Nästa intervju får rosa stanna hemma och Pippis häst Lilla Gubben får monopol på frissen.  Han är kanske den enda över 30 som kommer undan med den idag... Men det vore kul att gå vidare. Bara jag inte gör det för att jag ser ut som Pappas flicka i rosa.

2 kommentarer:

  1. Så på med den svarta kostymen, vit knytblus i siden, svarta brillor och en stram page så kanske du "passar" som chef. Nej det ska väl ändå inte sitta i kläderna utan personen så Lycka till!! Och håll kvar vid det rosa, det är ju du liksom!
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Glömde ju: GO HARALD!! Stora killen ju :-)

    SvaraRadera