Populära inlägg

tisdag 1 mars 2011

Mitt liv i min Volvo V70

Hej alla!

Nu har flyttlasset gått o vi bara packar upp. Dagen började med frukost- och klädfixa åt mig o pojkarna för att sedan spendera en timma i bilen från Forsbäck till Floda (yes, Anton går kvar på dagis där 1 v till då vi fixar m båda husen), sedan behövde Harald mat så vi körde till ett fik för att sedan ta oss in till Gbg för att skriva på en herrans massa papper och lämna nycklar till Flodahuset och det återigen konstaterades att jag hade en vacker signatur. När bankärendena var färdiga var det dags för lunch och sen skulle ju Anton hämtas i Floda. HarLd vrålade i rusningstrafiken så det fick tyvärr bli ett längre WT-stopp i Kållered på Donken. Jag ville bara gråta. Kållered besöker man pga Ikea, inte Donken. Sedan skulle vi in till Kungsbacka för att besöka Antons nya dagis. Nu är vi hemma och nu ska jag sova. Någon som är avis på dagens skyttetrafik? Annars är det ordning på torpet förutom att Harald är brskförlyld och ska ständigt bäras av mig, och så luktar det bestämt lite mögel i hans rum...(!) No kidding. Godnatt från mig, E20, E6, Onsalavägen, Flodamotet, Stora staden, mindre men mysiga staden och alla bilarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar