Populära inlägg

lördag 28 maj 2011

En tanke till miljön och era små

Ja, om man inte orkar värna om miljön kanske barnen i alla fall smäller lite högre.
Jag tog min kaffekopp och tog på mig ett par blekblå jeans. Rusade direkt efter Harald som försökte stoppa batterier från fjärrkontrollen i munnen och spillde min nationaldryck (kaffet) över hela jeansen när jag hastigt lade bort koppen Jag hinner aldrig numera med att dricka varmt kaffe så det var ingen fara med mig. Jag var dock lite irriterad över att behöva byta jeans igen så när jag bytte på Harald fick jag en briljant ide: våtservetterna! Vi provar! Sagt och gjort. Och kaffefläckarna går att se om man letar, men är inte särskilt framträdande för sådana jeans blir ju skitiga efter en timma eller två ändå. Undrar vad det är i de där servetterna egentligen? De kommer i alla fall aldrig mer att användas till annat än nödfall vid nummer två. Ren kommer ju lilla Harry Barry att bli, något som är säkert men ajaja alltså...
Blir ingen före-bild, bara efter men alla vet ju hur kaffefläckar ser ut. Våtservetterna kan ju användas till annat också, som en ersättning för "ta bort" och  "Vanish",.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar