Populära inlägg

tisdag 17 maj 2011

Mitt hjärta har fyllt år igen

Min stora kille har fyllt fyra. Lustigt nog befann jag mig på exakt samma ställe vid samma tidpunkt som jag befann mig fyra pr tidigare när värkarna satte igång på allvar. Och det var inget ställe jag besöker ofta; Max i Allum. Var där efter att ha hämtat ut ett paket i Floda för min adressändring vill inte ge med sig och fungera friktionsfritt.
Antons födelsedag firades på Liseberg och på helgen var det kalas. Inget finns dokumenterat på bild för fotografen glömde sin uppgift. Jag bakade och förgiftade alla, tror jag. Gästerna på lördag blev kassa i magen och de på söndag blev förkylda. Osis och skämmigt. Själv har jag kräkts idag. Men nej, jag är inte gravid. Nummer tre får ta ett senare tåg. Även om Harald nästan är så stor att jag börjar sörja hans bebistid. Snart ett år. Tänk vad tiden går fort! Tid är det enda vi har så den ska läggas på rätt saker. Just nu känns det rätt att läsa ett kapitel i en ny däckare och sedan försöka få minst 6 h sömn. God att gott folk! Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar