Populära inlägg

söndag 8 maj 2011

Vilken bra helg detta har varit med tjejfest, strandpromenader och sushi! Och två dagar utan att Vägföreningen har tjatat på mig! Meddelade ordföranden, inför publik att detta inte var något för mig och att känner mig blåst på detta eftersom jag varken har tid el engagemang till att lägga ner mer tid än ett möte var 3e månad o protokollföra det. "Japp, japp. Jag mailar dig all info. Hejdå" fick jag som svar. Daniel bekräftade att jag varken var velig eller otydlig som jag ofta är över telefon. Dagen efter kom ett mail från en andra och dagen efter från en tredje medlem. Sjukt eller? Särskilt när min granne skrattade åt mig och sa att den gamle sekreteraren bönat o bett länge om att få sluta, och att det ar typiskt dem att lura på någon ny en styrelsepost. Hur kul som helst. Hoppas att jag fortfarande får använda vägen jag bor på om jag avgår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar