Populära inlägg

söndag 13 februari 2011

En vinnare, 39 förlorare...?

Himmel och pannkaka vad det ser ut här i all röran! Och inte minst lika rörigt har man det i skallen.... Nä, ingen bil såld idag, så vi har fortfarande tre. Häftigt om folk verkligen tror att vi lever lyxliv med  3 stora nya bilar och inte vet att vi är kraftigt belånade denna månaden också pga bil plus annat. Nåja...
Idag var jag med min stora kille på hans första träning, och det gick så bra. Att ett gäng 3-4-åringar bara ok-ar att vilt främmande människor ska leda dem i en timma (fast Mamma satt på läktaren, men det är bara första gången som föräldrarna får titta på).
-Mamma! Jag kom först, ropade han så att det ekade över hela salen när de sprang hinderbana.
Hur låter det? Som att jag lär honom att hela livet är en tävling och att komma tvåa är bara för loosers...? Fast, lite tävlingsinriktad vill jag att han ska vara måste jag erkänna. Efter passet frågade hans tränare om jag ville börja sälja barnkläder åt honom och om han kunde komma hem till mig och visa.
-Jag tänkte fortsätta köra lite på distansen första gången så kan vi gifta oss på avslutningen.
Skojar bara. Så sa jag inte. Men jag tackade nej :).
Sedan var vi en sväng på husvisning nere på gatan och kollade hus som vi inte kan köpa nu, men ack så coola!
Vad har ni gjort denna soliga söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar