Populära inlägg

torsdag 10 februari 2011

Laddad för kalas?

Hängde med hem till Antons dagiskompis och fikade med hans mamma och Anton lekte sig manisk med alla leksaker som fanns där. Sedan kom Mia hit och lekte med Anton som inte vill lägga sig när hon var här. Till slut däckade han framför Djungelboken vid 9. Helt ok för mig, då kanske jag får sova läääänge. 
Eller inte, det vet man aldrig. Vid lunch ska vi i alla fall hem till hans bästis Alfons på barnkalas. Anton gjorde sig redo att gå redan i eftermiddags och stackars Alfons paket är helt missbildat efter alla tummar på det. Hoppas presenten som är en Cars-bil inte ser använd ut i alla fall, jag vågar inte chansa och öppna paketet och checka.  
                                                 Seriös när det är dags för fyraårskalas. 

Jajajajaja!! Måste förresten dela med mig lite glädje. Köpte en klänning och en omlottkofta från Hunky Dory online. Men den snygga klänningen brast i både knytbandet och i tyget när jag lyfte upp Harald, och nej, jag väger inte mer än 70 kg och hade inte knutit för hårt. Ringde för att gnälla i morse för trasan hade kostat 2000 före rean, och hade nästan laddat med lite spydigheter som jag aldrig fick användning av. 
"Vet du, jag nollar klänningen på din faktura så får du behålla den trasiga. Hoppas du kan sy om den och använda den någon gång. Så hoppas jag verkligen att du kommer tillbaka och handlar hos oss igen". 
Ja, tack! Och jag älskar deras kläder så, självklart återkommer jag. Det kallar jag service till skillnad från andra som skickar fel vara och sedan tvingar en att gå till posten och besvära med felleveransen. Sedan KAN det ju bero på att det var min 7-e vara från dem sedan i höstas, så de ville inte ha mig som ovän, vad vet jag. Hunky, vi kan t o m bli vänner på Facebook, jag har nekat Larre och Hempan hittills...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar