Populära inlägg

torsdag 3 februari 2011

Trött så nu blir det full aktivitet

Jag vaknade inatt och märkte att det låg två öronproppar i Haralds vagga. Hur har de hamnat där? Livsfarligt! Sedan tog det timmar tills jag somnade om och sedan var det dags att gå upp igen. Därför blir det full aktivitet sen. Anton ska klippas, storstädning av huset och storhandling med mera så att jag inte dippar och känner hur trött jag är. Höll nämligen på att kleta peeling i håret i morse också så det är nog bäst (mitt egna) innan jag kom på vad jag sysslar med. Jaja, huvudsaken är att jag inte stoppar öronproppar i någons mun. Numera får detta bli ett öronproppsfritt hus :).

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du bloggar också. Det är ju ett bra sätt att hålla koll på varandra när man inte träffas så ofta ;)

    Kul att du kikade in hos mig så att jag hittade hit!

    Ha en fortsatt fin torsdag och hoppas att du inte har somnat ännu ;)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja, det är skoj och enkelt (nåja, är väl sådär med det tekniska men det kommer nog efterhand, vill jag tro). Haha, nej, inte somnat än, men NU är det dags ;).
    Kram

    SvaraRadera