Populära inlägg

söndag 6 februari 2011

Utvilad och helg

Däckade inte i torsdags utan lyckades hålla mig vaken med kaffe och inget stillasittande. Titta här vad fin Anton blev efter sitt frisörbesök. Han ser så stor ut nu, min lilla baby!


Däremot totaldäckade jag i fredags och sov 10 h i sträck. Jag är inte så bra på att sova och det var säkert sådär en 10 år sedan jag sov 10 h i sträck. Och jag tror att jag slapp drömmar om öronproppar, jag vaknade nämligen utvilad och snygg. Snyggare än vanligt i alla fall. Det där med skönhetssömn är ingen myt, läste jag för ett tag sedan. Vettig info kan man få av Aftonbladet. Inte för att jag trodde annat. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8281448.ab

Helgen rullade bara på sen. I lördags stod tjejmiddag på agendan. Jag hade fem fina tjejer över och det blev mycket mat och prat. Om maten var god vet jag inte. Förrätten var riktigt god och sjukt avancerad, men när den var färdig såg den faktiskt rent ut sagt äcklig ut trots att jag följde receptet till punkt och pricka. Här kommer receptet i alla fall! Gick ju sådär att länka ;). Jag är inte så teknisk, jag vet. Har andra goda sidor ;)

http://www.menyse.com/action/recipeCG;jsessionid=34D317F46459108F23B0BE3C46F8BC8B?recipeid=16310



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar